Om de teams een beetje te verspreiden over de avond, willen we jullie vragen om je zoveel mogelijk aan onderstaand tijdschema te houden:
Dinsdag 12 juli
19.00-19.30: JO8, JO9, JO10, JO11 (incl. meidenteams)
19.30-20.00: JO12, JO13, JO15, JO17, JO19 (incl. meidenteams)
Als je als leider op bovengenoemd tijdstip niet kan, dan dien je zelf een vervanger te regelen, bijvoorbeeld een ouder. Inleveren op een ander moment is dus niet mogelijk. De teamtassen dienen allemaal compleet ingeleverd te worden. Bovendien moeten alle leiders en trainers de sleutels inleveren, ook als je volgend seizoen weer leider en/of trainer bent. Graag de sleutels inleveren in een gesloten envelop met daarop de naam van de leider/trainer en het team. Daarnaast moeten alle leiders en trainers die stoppen en dus volgend seizoen geen leider en/of trainer meer zijn hun leidersjas inleveren.
Aan het begin van het seizoen hebben alle leiders de bruikleenovereenkomst ondertekend. Hierin staat het volgende citaat met betrekking tot vermissing van en/of beschadigingen aan wedstrijdkleding:
Bij vermissing of beschadiging als gevolg van onzorgvuldig of onjuist gebruik, zulks ter beoordeling aan de kledingcommissie, zijn de spelers gezamenlijk als team verantwoordelijk voor de geleden schade en zullen de kosten van vervanging aan het team in rekening worden gebracht. Hiervoor gelden de volgende bedragen:
- (Keeper)shirt €40
- Broek €20
- Sokken €10
- Teamtas €25
- Aanvoerdersband €5
- Keepershandschoenen (afhankelijk van maat)
Kapotte sokken kunnen op de desbetreffende avond vervangen worden. Gooi deze dus zelf niet weg, want dan moet je betalen voor een nieuw paar! (Sokken met witte strepen worden niet geaccepteerd. Deze hebben we vorig seizoen allemaal uit de teamtassen gehaald en zijn door ons dit seizoen ook niet uitgegeven!).
Een eventuele boete dient op de desbetreffende avond gelijk betaald te worden. Controleer de tas dus goed en vraag bij vermissing van kleding en/of sokken voor de tijd aan spelers of zij wellicht iets in hun bezit hebben, zodat de tas zo compleet mogelijk ingeleverd kan worden.
Belangrijk!
Net zoals vorig jaar willen we ervoor zorgen dat het inleveren van de kleding zo efficiënt mogelijk gebeurt. Daarom willen we alle leiders vragen om vooraf zelf al te checken of de inhoud van de teamtas qua aantallen klopt. We willen alle leiders vragen om uiterlijk 5 juli per mail de aantallen door te geven die in de teamtas zitten én of de keepershandschoenen en aanvoerdersband erin zitten. (Het doorgeven van nummers/maten is niet nodig)
Als iedereen vooraf doorgeeft wat de inhoud van de teamtas is, dan kunnen we het inleveren van de kleding net zoals vorig jaar weer efficiënt laten verlopen.
Met vriendelijke groet,
De kledingcommissie ([email protected])