Maandag 5 juli
18.45-19.30: JO8
19.30-20.00: JO9
20.00-20.30: JO10
20.30-21.00: JO11 (incl. MO11)
Maandag 12 juli
18.30-19.00: JO12 (incl. JO12-2M)
19.00-19.30: JO13 (incl. MO13)
19.30-20.00: JO15
20.00-20.30: JO17 (incl. MO17)
20.30-21.00: JO19
Als je als leider op bovengenoemd tijdstip niet kan, dan dien je zelf een vervanger te regelen, bijvoorbeeld een ouder. Inleveren op een ander moment is dus niet mogelijk. De teamtassen dienen allemaal compleet ingeleverd te worden. Bovendien moeten alle leiders en trainers de sleutels inleveren, ook als je volgend seizoen weer leider en/of trainer bent. Graag de sleutels inleveren in een gesloten envelop met daarop de naam van de leider/trainer en het team. Daarnaast moeten alle leiders en trainers die stoppen en dus volgend seizoen geen leider en/of trainer meer zijn hun leidersjas inleveren.
Aan het begin van het seizoen hebben alle leiders de bruikleenovereenkomst ondertekend. Hierin staat het volgende citaat met betrekking tot vermissing van en/of beschadigingen aan wedstrijdkleding:
Bij vermissing of beschadiging als gevolg van onzorgvuldig of onjuist gebruik, zulks ter beoordeling aan de kledingcommissie, zijn de spelers gezamenlijk als team verantwoordelijk voor de geleden schade en zullen de kosten van vervanging aan het team in rekening worden gebracht. Hiervoor gelden de volgende bedragen:
- (Keeper)shirt €40
- Broek €20
- Sokken €10
- Teamtas €25
- Aanvoerdersband €5
- Keepershandschoenen (afhankelijk van maat)
Kapotte sokken kunnen op de desbetreffende avond omgeruild worden. Gooi deze dus zelf niet weg, want dan moet je betalen voor een nieuw paar! (Sokken met witte strepen worden niet geaccepteerd. Deze hebben we vorig seizoen allemaal uit de teamtassen gehaald en zijn door ons dit seizoen ook niet uitgegeven!).
Een eventuele boete dient op de desbetreffende avond gelijk betaald te worden. Controleer de tas dus goed en vraag bij vermissing van kleding en/of sokken voor de tijd aan spelers of zij wellicht iets in hun bezit hebben, zodat de tas zo compleet mogelijk ingeleverd kan worden.
Belangrijke aanvullende informatie in verband met Corona-omstandigheden
Net zoals vorig jaar willen we ervoor zorgen dat het inleveren van de kleding zo veilig en efficiënt mogelijk gebeurt. Daarom willen we alle leiders vragen om vooraf zelf al te checken of de inhoud van de teamtas qua aantallen klopt. We willen alle leiders vragen om uiterlijk 28 juni per mail de aantallen door te geven die in de teamtas zitten.
Als kledingcommissie zullen we in de kantine meerdere plekken creëren waar de kleding gecontroleerd wordt. Op deze manier is er voldoende mogelijkheid om afstand tot elkaar te kunnen houden. Daarnaast is er nog wat belangrijke aanvullende informatie in verband met de Corona-omstandigheden. We willen alle leiders vragen om onderstaande informatie zorgvuldig door te nemen:
- Houdt 1,5 meter afstand
- Graag (contactloos) betalen met de pin.
- Kom de kleding inleveren binnen het tijdvak dat voor jouw team van toepassing is: kom dus niet te vroeg of te laat.
- Kom alleen! Neem dus bijvoorbeeld niet één van je kinderen mee.
- Verlaat direct na het inleveren van de kleding het sportcomplex.
Als iedereen zijn/haar gezonde verstand gebruikt en vooraf doorgeeft wat de inhoud van de teamtas is, dan kunnen we het inleveren van de kleding net zoals vorig jaar weer veilig en efficiënt laten verlopen.
Met vriendelijke groet,
De kledingcommissie ([email protected])