Cookie beleid rksv De Zweef

De website van rksv De Zweef is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Wijzigingen in functioneren en beheer van de kantine

Wijzigingen in functioneren en beheer van de kantine

7 augustus 2021 10:30


De vorig jaar in het leven geroepen kantinecommissie heeft in opdracht van het bestuur het functioneren en het beheer van de kantine (exploitatie, organisatie, inkoop, personele bezetting et cetera) doorgelicht. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in aanpassing en afstemming van werkzaamheden en taken, wijzigingen in de organisatie van kantine en keuken en het treffen van de nodige maatregelen. Hierbij is tegelijkertijd ingespeeld op het feit dat in de loop der jaren tal van omstandigheden zijn gewijzigd. Denk hierbij o.a. aan veiligheidseisen, wetgeving, arbonormen en milieuaspecten. Ook het verwachtingspatroon bij leden, ouders en bezoekers is anders geworden. Kortom: maatregelen die nodig zijn maar ook bijdragen tot het beter functioneren van de vereniging en dus het welzijn van de leden.

Het gaat om de volgende maatregelen (gelden vanaf 14 augustus):

  1. Nieuwe openingstijden van de kantine.

Maandag t/m woensdag alleen bij activiteiten.

Donderdag tot 24.00 uur

Vrijdag tot 24.00 uur

Zaterdag tot 21.00 uur

Zondag tot 14.00 uur

  1. Toegang achter de bar.

Mensen die geen bar- of keukendienst hebben krijgen voortaan geen toegang meer tot de bar en keuken. Deze maatregel voorkomt onduidelijkheid bij dienstdoend personeel en geeft meer zekerheid bij het betalen van verbruik.

Toegangs- en tussendeur van de keuken zullen voortaan zoveel mogelijk gesloten worden gehouden. Ze zullen zo nodig worden voorzien van draaikopcilinders die van de keuken uit zijn te bedienen, zodat de deuren ook eenvoudig zijn af te sluiten.

  1. Gratis koffie

Gratis koffie geldt voortaan alleen nog voor leiders en scheidsrechters in functie. Alle andere personen, ook chauffeurs, moeten gewoon voor de koffie betalen. Positionering van deze “koffiehoek” wordt nog nader bekeken.

  1. Prijzen consumpties

Koffie en thee kosten met ingang van 14 augustus € 1,30 per kopje/beker. De overige producten worden vooralsnog niet in prijs verhoogd.

Per 14 augustus beschikken we enkel nog over 0,5 literflessen voor AA-drinks. De overheid heeft voor plastic flessen statiegeld ingevoerd. We hanteren zoals eerder aangekondigd voor deze producten dan ook € 2,00 (of 1 munt) inclusief verplicht statiegeld van € 0,15. Bij inlevering wordt het statiegeld niet terugbetaald. Dit brengt te veel werk met zich mee en levert bij pinbetalingen een onwerkbare situatie op.

Wil men toch statiegeld ontvangen dan kan men de betaalde fles meenemen en elders inleveren.

  1. Afvalbakken

Lege flessen dienen in speciaal daarvoor bestemde afvalbakken te worden gedeponeerd. Daar mag geen ander afval in komen, anders wordt het niet geaccepteerd en krijgen we stortkosten en geen statiegeld.

  1. AED

De AED zal worden verplaatst naar het halletje bij de ingang van de kleedkamers.

 

Tot slot zullen de instructies voor het bar- en keukenpersoneel waar nodig worden aangepast.

Het bestuur

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!