Cookie beleid rksv De Zweef

De website van rksv De Zweef is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Inname (en uitgifte) wedstrijdkleding jeugd

Inname (en uitgifte) wedstrijdkleding jeugd

7 juni 2023 20:00


Onlangs is leiders al gevraagd om door te geven of de teamtas compleet is. De meeste teams hebben hier gehoor aan gegeven, bedankt! Dit helpt ons enorm bij onze voorbereidingen voor komend seizoen.
Inmiddels zijn de laatste competitiewedstrijden gespeeld en dat betekent dat we de teamtassen weer zullen innemen. Bovendien moeten de sleutels ingeleverd worden

Iets andere opzet voor inname kleding dan normaal

Ook dit jaar staan er oefenwedstrijden gepland met de nieuwe teams. Wij begrijpen dat dit voor zowel spelers als leiders hartstikke leuk en zinvol is en dit willen wij als kledingcommissie dan ook graag faciliteren. Echter is dit voor ons best wel een puzzel, doordat er dit jaar veel meer oefenwedstrijden gepland staan dan voorgaande jaren. Daarom hebben we een iets andere opzet bedacht om het voor onszelf overzichtelijk te houden. Tegelijkertijd denken we ook dat we er op deze manier voor kunnen zorgen dat eventuele boetes worden betaald door de huidige leiders/spelers en dat de nieuwe leiders de oefenwedstrijden in kunnen gaan met een zo compleet mogelijke tas. Een win-win situatie dus!

De opzet is als volgt:

Dinsdag 13 juni (kantine)
  • Alle leiders laten de teamtas van hun team controleren, betalen eventuele boetes en leveren de tas in. Dit alles volgens onderstaand tijdschema:
  • 19.00-19.30: JO19 + JO17 + MO17 + MO15 + MO13
  • 19.30-20.00: JO15 + JO13
  • 20.00-20.30: JO12 + JO11 + JO10
  • 20.30-21.00: JO9 + JO8
  • Nadat een teamtas is ingeleverd, maken wij deze dezelfde avond voor zover mogelijk weer compleet.
  • Leiders van teams die geen oefenwedstrijden spelen, hoeven de tas voor hun nieuwe team niet op te komen halen.
  • Leiders van teams die wel oefenwedstrijden spelen, kunnen de tas voor hun nieuwe team diezelfde avond weer ophalen.

  • Als die tas op dat moment al wel is ingeleverd door de vorige leider en door ons compleet is gemaakt, dan kun je deze direct meenemen.
  • Als die tas op dat moment nog niet is ingeleverd door de vorige leider, dan is het lastig om te zeggen wanneer deze precies beschikbaar is en kun je deze diezelfde avond tussen 21.00 en 21.30 uur ophalen.
  • Dus ook leiders die oefenwedstrijden spelen met hetzelfde team als waar ze nu leider van zijn, komen deze avond om de tas te laten controleren. Op die manier kunnen wij op één avond eventuele boetes afhandelen en de tassen weer zo compleet mogelijk maken voor de oefenwedstrijden.

Dinsdag 27 juni (kantine)

  • Leiders van teams die wel oefenwedstrijden spelen, moeten deze avond tussen 19.00 en 21.00 uur de tas weer inleveren. Dit is nodig zodat wij alle tassen voor het nieuwe seizoen verder kunnen aanvullen inclusief mapjes met papieren etc.
  • Leiders die na 27 juni nog oefenwedstrijden gepland hebben staan, vragen wij om persoonlijk contact met ons op te nemen. Dan kijken we samen naar een passende oplossing voor het inleveren van de tas.

Ca. 2 weken voor aanvang nieuwe seizoen (exacte datum nog niet bekend)
  • Alle leiders kunnen de teamtas zoals gebruikelijk weer ophalen voor het nieuwe seizoen. Verdere informatie volgt later nog.

 

We snappen dat het vervelend is als dinsdag 13 juni de nieuwe tas nog niet meteen klaar staat op het moment dat je de oude tas inlevert. We hebben de planning zo ingedeeld dat we verwachten de wachttijd zoveel mogelijk te kunnen voorkomen, maar we kunnen niks garanderen. Bovenstaande opzet is voor ons de enige manier om diezelfde avond de tassen weer compleet te maken voor uitgifte. We hopen dan ook op jullie begrip.

Aanvullende informatie

Als je als leider op bovengenoemde tijdstippen niet kan, dan dien je zelf een vervanger te regelen, bijvoorbeeld een ouder. Inleveren en/of ophalen op een ander moment is dus niet mogelijk. De teamtassen dienen allemaal compleet ingeleverd te worden. Bovendien moeten alle leiders en trainers de sleutels inleveren, ook als je volgend seizoen weer leider en/of trainer bent. Graag de sleutels inleveren in een gesloten envelop met daarop de naam van de leider/trainer en het team. Daarnaast moeten alle leiders en trainers die stoppen en dus volgend seizoen geen leider en/of trainer meer zijn hun leidersjas inleveren. 

Aan het begin van het seizoen hebben alle leiders de bruikleenovereenkomst ondertekend. Hierin staat het volgende citaat met betrekking tot vermissing van en/of beschadigingen aan wedstrijdkleding:

Bij vermissing of beschadiging als gevolg van onzorgvuldig of onjuist gebruik, zulks ter beoordeling aan de kledingcommissie, zijn de spelers gezamenlijk als team verantwoordelijk voor de geleden schade en zullen de kosten van vervanging aan het team in rekening worden gebracht. Hiervoor gelden de volgende bedragen:

  • (keeper)shirt                           €45,00
  • (keeper)broek                         €22,00
  • Sokken                                   €10,00
  • Teamtas                                 €35,00
  • Aanvoerdersband                   €6,00
  • Keepershandschoenen          (afhankelijk van maat)

 

Een eventuele boete dient op de desbetreffende avond gelijk betaald te worden. Controleer de tas dus goed en vraag bij vermissing van kleding en/of sokken voor de tijd aan spelers of zij wellicht iets in hun bezit hebben, zodat de tas zo compleet mogelijk ingeleverd kan worden.

Sokken

Kapotte sokken kunnen op de desbetreffende avond omgeruild worden. Gooi deze dus zelf niet weg, want dan moet je betalen voor een nieuw paar! (Sokken met witte strepen worden niet geaccepteerd! Dit jaar heeft de complete vereniging nieuwe wedstrijdkleding gekregen en daarbij hebben wij egaal blauwe sokken uitgegeven.)

Keepershandschoenen

Onlangs hebben meerdere teams nieuwe keepershandschoenen ontvangen. Deze keepershandschoenen moeten ook in de teamtas worden gestopt en worden ingeleverd. Wij zullen aan de hand van de teamindeling kijken in welke teams de keepers volgend seizoen spelen en zullen ervoor zorgen dat de handschoenen in de juiste tas terechtkomen en dus ‘meeschuiven’ met de desbetreffende keeper.

Tot dinsdag 13 juni!


Met vriendelijke groet,

De kledingcommissie,

Jody Nijenhuis, Sharon Wieldraayer en Anouk ten Dam ([email protected])

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!